Rólunk

Üdvözlünk a Bodyhiit oldalon, ahol a testmozgás egy új, hatékony formáját mutatjuk be, edzésprogramokkal, életmód tanácsokkal, tudományos magyarázatokkal és sok-sok ötlettel, melyekkel te is megreformálhatod az életed.

 Bemutatkozik a Bodyhiit csapata 

Szegedi András –  Életmód Kutató és Tanácsadó  

A testmozgás mindig fontos része volt  az életemnek és sok mindent kipróbáltam, de a  kemény munka ellenére mégsem jöttek a  kívánt eredmények.

  Gyakran unalmas volt az edzés.  Alig vártam,  hogy a 40 perces  kardió gyakorlatnak vége  legyen,  és sokszor nehezen  ment  heti 6 órát az edzésnek  szentelni. Ezért  keresni  kezdtem.  Keresni valamit,  amivel  kevesebb idő alatt,  jobb   eredményeket érhetek el,  ugyanakkor változatos és izgalmas gyakorlatokat végezhetek. És jött a Hiit, ami pont azt kínálta, amit kerestem: hatékonyabb  izomfejlesztés és állóképesség javítás, izgalmas és élvezetes gyakorlatok, optimális zsírégetés, és remek közérzet. S mindezt kevesebb, mint fele annyi idő alatt, mint korábban.

Már egy hét után sokkal jobb volt az erőnlétem, jobban éreztem magam fizikailag, aztán 1 hónap múlva a barátok közül többen megkérdezték, hogy te gyúrni jársz?  Az igazság persze az volt, hogy korábban is jártam évekig, de senki sem vett észre semmit.

Egy idő után úgy éreztem, hogy ez annyira jó, hogy erről beszélni kell, terjeszteni kell, hogy minél többen megismerjék. Konzultáltam edzőkkel, sportolókkal, dietetikusokkal, s lassan összeállt egy  lelkes kis csapat, aki kifejlesztette a Bodyhiit programot  és megosztja veletek ezen a fórumon.

Bogdán Barbara – Személyi edző, Hiit oktató

5 évesen kezdtem el ritmikus gimnasztikázni, majd áttértem a fitness területére, amibe bele is szerettem, és 10 éven keresztül egyesületben versenyszerűen űztem.

Lételemem az emberekkel való kommunikáció, a helyes és szép testtartás és mozgás, az emberek egészségének javítása mind mozgás, mind pedig a helyes táplálkozás segítségével. Fontosnak tartom megértetni az emberekkel, hogy minden elhatározás kérdése, minden a fejünkben dől el és bármit elérhetünk, amit csak akarunk.

A rendszeres sport fejleszti az akaraterőt, koncentrációs készséget, kitartást, pozitív hozzáállást; nem mellékesen mozgás során endorfin termelődik, melytől boldogabbak leszünk.

A Hiit edzéstechnikával, picivel több, mint 3 éve foglalkozom.  Az utóbbi években vált nagyon népszerűvé ez a magas intenzitású szakaszos edzés. Tapasztalataim alapján monoton, hosszú távú kardió jellegű edzés is hatékonyan égeti a zsírt, fejleszti az állóképességet, de a rövid-szakaszos intenzitású edzés kutatások szerint is hatásosabb rendszer az alakformálásra, zsírégetésre és az állóképesség fejlesztésére.

Szeretem benne, hogy változatos, sohasem unalmas, a gyakorlatok sokszínűek és izgalmasak. Leginkább a saját testsúlyos gyakorlatokat preferálom funkcionális eszközökkel, mint a trx, a kettlebell,  a hajókötél, medicin labda stb.

Ezen az oldalon pedig azt szeretném elérni, hogy minél többen kezdjétek el a testedzés valamilyen formáját, azért, hogy egy fittebbek és egészségesebbek legyetek. Ennek az egyik nagyszerű módszere a Bodyhiit, amit részletesen bemutatunk az oldalon.

Hódi Gábor – Személyi edző, Hiit oktató

 Mióta az eszemet tudom, a sport központi helyet foglal el az életemben. A testépítéssel és a fitness életmóddal 5 éve foglalkozom. Egy focipályán szerzett sérülés miatt kezdtem el rendszeresen konditerembe járni, és szerettem bele  a fitness világába.

Nem sokkal később döntöttem el, hogy az eddig megszerzett tapasztalataimmal másoknak is szeretnék segíteni, hogy elérjék céljaikat ezen a területen. Hihetetlen, hogy kellő elszántsággal , kitartással és hozzáértő segítséggel mi mindenre képes a testünk.

Magával a Hiit módszerrel több évvel ezelőtt ismerkedtem meg, mikor még fociztam. Már akkor is ezzel a módszerrel fejlesztettük az állóképességünket. Mind a személyi edzéseimen mind a csoportos óráimon előszeretettel alkalmazom ezt a technikát, illetve én is ezt a módszert használom amikor szeretnék javítani állóképességemen vagy épp szálkásodni szeretnék. Elképesztő milyen eredményeket lehet elérni  akár heti három alkalommal végzett 15-20 perces Hiit edzéssel. A gyakorlatoknak végtelen számú variációja van, én főleg a funkcionális gyakorlatokat részesítem előnyben. A Bodyhiit program gondosan összeválogatott, hatékony gyakorlatsorokat tartalmaz, melyeket akár otthon is szabadon gyakorolhatsz.